Τα παπούτσια του Λουίς
Κατανόηση της ιστορίας
- Ποιος είναι ο Λουίς;
- Τι ιδιαίτερο είχε ο Λουίς σε
σχέση με τα άλλα παιδιά;
- Ποιος ήταν ο συμμαθητής του και
τι ρόλο έπαιξε στην ιστορία;
- Τι συνέβη με τα παπούτσια του
Λουίς;
- Πώς τελειώνει η ταινία; Ήταν
χαρούμενο ή λυπητερό το τέλος;
Συναισθήματα και
ενσυναίσθηση
- Πώς ένιωθε ο Λουίς όταν οι
άλλοι τον κορόιδευαν;
- Εσύ πώς θα ένιωθες αν ήσουν στη
θέση του;
- Τι θα μπορούσαν να κάνουν τα
άλλα παιδιά για να τον βοηθήσουν ή να του δείξουν ότι τον αποδέχονται;
- Πώς ένιωσες εσύ βλέποντας την
ταινία;
Μηνύματα της ταινίας
- Τι νομίζεις ότι θέλει να μας
πει η ταινία;
- Τι σημαίνει για σένα
«διαφορετικότητα»;
- Γιατί είναι σημαντικό να
αποδεχόμαστε τους άλλους όπως είναι;
- Μπορούμε όλοι να είμαστε φίλοι,
ακόμη κι αν δεν είμαστε ίδιοι;
Δημιουργικές δραστηριότητες
- Ζωγραφική: Ζωγράφισε ένα ζευγάρι
παπούτσια που θα ήθελες να χαρίσεις στον Λουίς.
- Γράψιμο: Αν ήσουν συμμαθητής του Λουίς,
τι θα του έλεγες;
- Ρόλοι: Παίξτε στην τάξη μια μικρή σκηνή
από την ταινία ή αλλάξτε το τέλος της.
- Σύνθημα τάξης: Δημιουργήστε όλοι μαζί ένα
σύνθημα ή μια αφίσα για τη διαφορετικότητα και την αποδοχή (π.χ. «Κανείς
δεν είναι μόνος!» ή «Όλοι χωράμε στην ίδια παρέα!»).
Προέκταση – Σύνδεση με τη ζωή
- Έχεις γνωρίσει ποτέ κάποιον που
να είναι διαφορετικός από εσένα;
- Πώς τον/την έκανες να νιώσει
άνετα;
- Τι μπορούμε να κάνουμε στο
σχολείο μας για να νιώθουν όλοι ότι ανήκουν στην ομάδα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου